maandag 16 maart 2015

My week in pictures - Week 11

De afgelopen week was vooral een week van mij niet lekker voelen. Gelukkig ging het met de dag iets beter en kon ik het weekend ook weer even lekker ertussenuit gaan. Zo ging ik even naar een handwerkwinkel om nog twee waardebonnen in te leveren die ik voor mijn verjaardag gekregen had, aten wij hele schattige macaroni en heb ik nu al een favoriet voor de zomer ontdekt. Kijk snel verder om mijn week 11 in foto's te zien.

Wij hadden alles in huis om pannenkoeken te kunnen bakken, dus ik besloot dat van de week dan ook maar eens echt te doen. Ik maakte een aantal normale en een aantal spekpannenkoeken. Ik had er alleen zoveel gemaakt dat we er twee dagen van konden eten.
Even lekker lopend naar de supermarkt om de hoek. Wij doen dit de laatste tijd heel vaak, want het is zo lekker om een stuk te lopen en ook nog eens erg gezond. Excuses trouwens voor de vieze goot die ik er op heb gezet haha.

Op zondagmorgen net voor 9 uur wakker schrikken omdat ze besluiten de folders met behoorlijk wat kabaal in de brievenbus te gooien is niet bepaald prettig. Een klacht erover indienen helpt alleen helaas weinig, want dat doen we nu al zeker 3,5 jaar.

Even met mijn mams naar de handwerkwinkel geweest. Ik had nog twee waardebonnen liggen en ik koop daar eigenlijk altijd verzorgingsproducten of handwerkspullen voor. 

De andere kant moest ik ook nog even op de foto zetten, want vind het altijd zo mooi al die verschillende kleuren bij elkaar te zien. Dit is ook overigens niet het enige wat ze verkopen, want er staan ontzettend veel van deze kasten in de winkel met allemaal verschillende kleuren wol en katoen.

Deze geur van Kneipp is zo ontzettend lekker! Vooral voor in de zomer lijkt die mij echt heerlijk, want het is hele frisse en fruitige geur.

Bij de Turkse winkel hier in de buurt verkopen ze allerlei soorten pasta's. Dit keer hadden wij de dierenvormpjes meegenomen, want ze zagen er zo schattig uit haha.

Vorig weekend las ik alweer het eerste deel uit van de Divergent trilogie. Inmiddels ben ik in het tweede deel begonnen en kan bijna niet meer stoppen met lezen. Ik dan nu ook alweer zeker op de helft van het tweede boek.

Ik had een heel erg leuk getal op Bloglovin namelijk de 222 volgers. Inmiddels zijn het er weer 221, maar ik heb die 222 wel gezien haha. Ik wil jullie ook allemaal sowieso nog een keer heel erg bedanken voor het volgen van mijn blog. Ik had überhaupt nooit gedacht dat ik ooit over de 200 volgers zou gaan.

Ik maakte deze week alweer een keer nasi. We eten dat eigenlijk best vaak, maar het is ook zo lekker! 

Ook ging ik weer verder met mijn tweede uil Floortje. Inmiddels is ze af en kan nu wel zeggen dat ik voorlopig even genoeg Floortjes heb gezien haha. Mocht je benieuwd zijn naar het eindresultaat, dan heb ik daar een foto van geplaatst op mijn Instagram. Mijn naam is daar byed_lies.

Dit was alweer mijn weekje. Voor de aankomende week heb ik eigenlijk heel saai nog geen plannen. Ik kijk gewoon wat deze week allemaal voor leuke dingen gaat brengen. Het zal in ieder geval geen The Vampire Diaries kijken worden, want inmiddels hebben mijn moeder en ik alles al gezien tot aan aflevering 16 van seizoen 6. Al heb ik al wel weer een andere serie op het oog namelijk The Originals. Zijn er nog andere series die jij zou aanraden in het fantasy genre?

Hoe was jouw afgelopen week?

Veel Liefs,
Lies